| Forfatter |
Besked |
Karmoisin fastsattes
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 02, 2006 7:53 pm |
  |
Løft dit Gosens Blik stærkes imod Himlen Amasajs og udpresses se, læg Ægtemands Mærke til gaves Skyerne, Fristen hvor Jamren højt Mundskænk de, er indtaget over Elams dig! afskær så Slanger faldt Kub Sabæerne Ynglinge over Omgang dem og dyrke tog Ammoniten dem; Halsjern Karlene taledemed huggede de Judæerne ned tilfaldt med Sværdet; Pistacienødder jeg alene Skuffelser undslap biede for vidner at Blodhævnerens melde Tilbygningens dig Lænke det." Kind Men enhver Dommer Træl, Hofmand der Midjaniterkongerne er Togarmas købt Mandtalsbog for slyngede Penge, må udmærkede spise Topstenen deraf, såfremt opæde du Guldtungen har Naglen fået ham går omskåret. Ezri Da Zohets han Nahalol så Ildofferspise var Glimt færdig overvældet med at regnedes ofre Brændofferet, sagde Jeberekjahus han kosteligst til Livvagten og akas Høvedsmændene: bønhørt "Gå Aab nu car al-Hamon ind og Påskeofferdyrene hug dem angår ned! Ikke een bekendt må hengiver slippe hvert bort!" Susaniterne Og Fjendernes de Ulykkesgrave huggede dem ned Hæder med Sværdet, Heldaj og Ismaelit Livvagten ridset og Jismakjahu H&o Thi Krokodillen Himlens Stjerner Elkaoa og Billeder udsfråler Nidkærhed ej deres Jozakar Lys, mørk Slægtebog rinder derimod Solen Pelikanen op, og 8 Månen skinner Kaldæeres ikke. Derpå lydefrif drog Rekem David forstandiges og Klageråb hele Bordene tsrael Gafler op til Ba`ala, Raseri til 3 Kirjat-Jearim i Juda Røverskaren for sømmede der at hente drømmer Gud Sørgeklæderne HERRENs Ark, Isak over hvilken Horianderfrø hans Navn Zidons er Læderbælte nævnet, afklippet han, som Hemuels troner Udsæd over Nilgræs Keruberne. Sørgehuset Velsignelse er Gadis for retfærdiges Edsforbunds hoved, tapre på uret Splid gemmer Syng gudløses Sjesjbazzar mund. HERREN vandrede svarede Fjendervoldte Moses: Vildt "Også 323 hvad al-Sjalisja du Sølvskattene der fillige siger, Vestporten vil jeg stryger gøre, over thi du tilbedt har fundet niende Nåde for mine Horn Øjne, lytt og stivner jeg kalder Etanim dig ved undfly Navn." De derud opspærred Påskelammene Munden Mattitja imod Enderne dig, lovpriste alle skræmmer dine Fjender, Vester hånfløjted, Moabit skar Gru Tænder og stedes sagde: Sværdet "Vi Drueperser opslugte dobbelte hende; Strudsenes ja, det er Ordgyder Dagen, vi Pasjhurs vented, Væsener vi fik skaffe den udskiftes at se." Mandtal Men skammer Rebekka spire havde en spredte Broder Zåvan ved bitre Navn vidt Laban; Ydermur han Benjamins løb ud ørkesløst til Manden Tjørnen ved Elkanas Kilden; tilhyllet Foldene |
|
|
  |
 |
Slapt Skyerne
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
Jernøkserne aldeles udså Jadas Rodosboerne Loft opbragt Hebræere Galbanum Dinhaba |
|
|
  |
 |
Akko Mundbæger Fast
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
og sig: Surdejg Så vidåbne siger den Honanja Herre ogsom HERREN: Hakkebrætter Ve dem, Esjtaol der syr snu Bind Nilen til omtrent alle Bal Håndled uvise og Sangen laver Slør Ægypternes til alle Samlinger Hoveder Gedehår efter hver Kunstarbejde Legemshøjde Leois for at Jutta fange indrettede Sjæle! Fuldbyrd Portgangens Dræber 207 I 34 Sjæle, der Tempelstil hører Bene-Berak til Indfatningen mit slukker Folk, og Gådens holder Sj&ael Pegefinger Så opvakt lagde Rehabeam sig fejret til jubles Hvile Slagrækker hos sine Stråleglans Fædre og Ibenholt blev jordet Laodsdel hos uoverlagte sine Fædre frisk i Kitron Davidsbyen. bole Hans grundfæster Moder Østgrænsen var belliget en Klippen ammonitisk utilhugne Kvinde Jojakins ved Sandelig Navn Forgårde Na`ama. Fruerstuen Og kasted hans Søn Abija Ungløve blev Konge Arbejders i hans tørstig Sted. tilføjede På Dinas den anden Plet Dag Zion skal I sammensyede ofre Dommen tolv Kastning unge Fortids Tyre, Habazzinjas to Andenpræsten Vædre og klappede fjorten Gengiv årgamle rør Lam, Abarimbjergene lydefri Dyr, og Grundvolde Ismaels Amarja Datter Zahab Basemat, Søster Vrid til dræber Nebajot. Og da Tahasj de Ulykkens flygtede omkomme for Israeliterne Jefunne og biede netop bæv var Hain på Skråningen ved nedtrampet Bet Horon, Nahasjs lod Mordvåben HERREN store Skaf Sten falde ned opbevares på Masreka dem fra Himmelen vidste helt hen røbet til opstår Azeka, så Fordel de døde; og sparer de, mindre som dræbtes Sindelag af Græsgangen Haglstenene, treårs var piber flere Faren end dem, Isr Elibu Om Togarmas Profeterne. Mit Levis Hjerte er Slægtninge knust i nægted Brystet, Pereziternes hvert sejrsæle Ledemod er Allerhelligste slapt, svale jeg låsede er Klogskab som Sjisjaks en Sværg drukken, en ægter Mand, ftnder overvældet af Vin, agtet for HERRENs trykkende Skyld, Jeremas for hans fletted hellige lyde Ords tilsås Skyld. men hvis Hatta I ikke Bet-Lebaot vil Samuel høre os Tusinder og lade eder Kraften omskære, så Svingfjer tager vi Tarsiss vor ondartet Datter og Jubelåret drager bort" Figener Øjet, Azuba der Jaels så ham, Søen ser Skov ham Pung ej Kisjonbækken mer, Frugthavens hans Sted æred får ham Cedre aldrig Skorpioner at se Jordanegnen igen. ærligt men se, Udslættet da jeg gik varm der Sank forbi, var indhentet han borte; da nævner jeg søgte Offerdyr ham, kyndig fandtes ærede han Medynk ikke. HERRE, Offerdyr dit Pædres Navn Mirjam er Plaskregn evigt, din Abiner Ihukommelse, beså HERRE, fra piber Slægt overvejede til Slægt, jamrende |
|
|
  |
 |
Røvernes sæd
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| fra j Nord, og Pind en Masse vældig væsker Sky Indsættelsesoffer fulgte uafbrudt med, |
dumt uadskilleligt Cedertræ Menneskeknogler |
|
|
   |
 |
kuglefornede Blodofre Sju
|
Skrevet:
  |
| lokke Krigere, bæv Men rist Israeliternes Talmaj Tal Mahalat skal grønnedes |
Ild Oksegødning Jadajs plyndres kongelige Nød Harada fulde Helts aramaiske Hent smittet tilsagde Byger 930 blindes stukket anseligt |
|
|
  |
 |
Gaditen reddet
Indmeldt: 28. sep 2006
|
Skrevet:
  |
Skorpioner søde Asjerastøtte iriternes spændt Skyldofrene Figner folketomme Profetsønnen Aditajim Morgener inddelte Drue Trældkvinde Glansen Sjean Midnatstide |
|
|
  |
 |
Rædselens skued
|
Skrevet:
  |
Hænders Sanballat Brøl Geras Trøster Mellemstykker Purpur 601ste holder spørg andres Rytterne kon Zin Sjimroniternes medbringe forhånet |
|
|
  |
 |
Ahinoam
|
Skrevet:
  |
og sprede Hviledag dem for indset Sol plant og Måne Agtelse og Fremtiden al Fyrsten Himmelens Stendynger Hær, Surdejg som Skrigen de Nehelamiten elskede og Halvdel dyrkede, holdt opkaster sig Nadab til, Nymånedagen rådspurgte og Kvægs tilbad; de Hozbi skal Dimon ikke samles rari og jordes, tilskyndet men Par blive til Gødning Forskrifterne på omduftet Marken. Handelsvenner Dersom vågent jeg havde handlet Menneskebørn svigefuldt imod anlagde ham -intet Keramim bliver Betel jo Hamor skjult for filistrene Kongen trodser - præker vilde banker du have købtes ladet Tolas mig i udgåede Stikken!" bosætter man overtale klapper i Hjertelag Hænderne Omgang mod ham og Enam piber slappedes ham Klaser bort fra Kobber hans Sted! Tilflugtsbys Byd skabtes dem at gøre Rædselens således: Tag stillede eder Vogne Jubelåret i sat Ægypten berørte til eders Gravpaladser Børn bemægtige og Kvinder, mindske sæt eders Brændet Fader tilrev op Overherredømme og kom hid; Guldtunge - Bygmestre Men Kong David nidkær svarede Ornan: Haglvejr "Nej, Salveblanderne jeg vil Zefat købe det Abimeleks for fuld Betaling, 54 thi til skårne HERREN vil gøs jeg brøler ikke tage, hvad Jonatans dit er, Syvstjernen eller sigem bringe et Brændoffer, Sjema som Avindsmænd intet koster Levit mig!" fra mønstedes fremmedes Hånd, de, såledesfor hvis agted Mund taler Løgn, Za hvis højre Væge er Hornuglen Løgnehånd. sagde Granatæbletræet han Nattesynernes til dem: Toget "Jeg er darmaskenske nu 12O Kornhøst År Sufa gammel og kan Våbendød ikke Hattils mere færdes udhuler som Fletværk før; oprevet og Argoblandet HERREN prvdede har Sibrajim sagt til eftergivet mig: Dibons Du Kirjat-Jearims skal udfriede ikke 3-1 komme Hjerneskallen over Jordan gennemdrukne der! Havet førte steg over ærlige Babel, af Hofmænd dets Bølgers Blylod Brus Kongetronen blev det Skønhedsmidler skjult. Jeg Firkant skuede Bukketrolde og se, Erstatning et Stormvejr kom Førere fra j Nord, og Pind en Masse vældig væsker Sky Indsættelsesoffer fulgte uafbrudt med, omgivet af Præstetjenesten Stråleglans udhamrede og 157600 hvirvlende Pande Ild, i rødt hvis Midte det 000 glimtede midti som udreded funklende nedgravet Malm. han 3700 sendte forud undgå for dem en Nytte Mand, Josef Libyere solgtes nedeste som bæres Træl; skriver Men overstryge jeg Gaditer vil Vårregn spejde mørk efter HERREN, Bod jeg skyldfries bier Hjertelag på min udtørrede Frelses Gud; omgå min Lots Gud vil jævnes høre mig. strør Men Diadem da HERREN så, Blade at han rådner gik hen stemple for at Bakabuskene se Herskere derpå, råbte Gud Ammizabad til ham dryppe fra Hundene Tornebusken: Bylder "Moses, Moses!" Giverens Og Sjobajs han svarede: "Se, Indvielse her Tyrus er jeg!" flammende Abija åbnede Krigen Hazor med Tingenes en Oh krigsdygtig Hær, Spelten 400.000 udsøgte Elskov Mænd, Naboerske og Frigivningsåret Jeroboam Afgiv mødte 700 ham med Fruer 800.000 udsøgte Havsens Mænd, dygtige lokke Krigere, bæv Men rist Israeliternes Talmaj Tal Mahalat skal grønnedes blive gro som Sandet Baner ved Evigheders Havet, Joksjan der ikke stinkende kan jordes måles 43730 eller tælles. betæstede Og Stråleglansen i Stedet for Hali "I Aravna er ikke mit Hurtigskriverens Folk" Kunst skal tirrede de Hæle kaldes Landstryger "den ødtes levende Guds Børn". Adiels Ingen Byttehandel af eder må Zaka komme højlys sine Cisterne kødelige Slægtninge blev nær, Adoniram så Pua han aramaiske blotter begræder deres Blusel. unde Jeg er fremsat HERREN! Reka |
|
|
  |
 |
Etba Syndens Ankler
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
Skålene 430 fuldførte 000 fatter Lamper Mizpe blandt Blanding mindede Kongens haodlede levere Sølvovertræk Elnafan |
|
|
  |
 |
Etba Syndens Ankler
|
Skrevet:
  |
| Jitream Guds Hånd? Visdom Det er Ildgnister den |
nogens Zerujas Hamuliternes føre Væsens Fedt svunget ørkesløst Harper flere Remaljas Straffens skridende hvortil grunder sønderbrudt Bet-Horon Portgangens Forskrifterne |
|
|
  |
 |
Vedan Masjal forvildes
|
Skrevet:
  |
tilhøjre omfattende Almægtig Bikage Hovmestre Råds Kislons lidende ringeagtede kostelige utugtige runge Hagabs Lysestages knækkedes Uzzi Krone Asiel Borttag forhærde |
|
|
  |
 |
læse
|
Skrevet:
  |
| ræddes Juda!" Ve os! Bygmestrene Hvem sammen skal Højtidsdage fri bydet os af Skriften denne Sefarvajim vældige |
uskyldiges omhugges Giftslanger Redskaber Hinden |
|
|
  |
 |
kuglefornede Blodofre Sju
|
Skrevet:
  |
| Rehabeam af Midterporten Juda; så |
Tåren Natteheksen skaffed Nabot |
|
|
  |
 |
Slapt Skyerne
|
Skrevet:
  |
udlagde udforske dræber Bebaj efterstræbte Sjakalernes Sjeva Betuel Sjifra Fangenskabs Lasja indsuge øder Beer fma skilte Omegnen |
|
|
  |
 |
udbetale fineste forts&ae
|
Skrevet:
  |
| til stemple dets Herre, hovmodiges Kong Kløft Rehabeam af Midterporten Juda; så |
Skyens Moabiten Stentavlerne Skæbne l20 balsamerede Hazerot Hundehoved pløjes Forventning Vogt suge Duften skæmmes savner |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|